Trilye Restaurant

Yorum Yap
Yorumlar
  • meral ekşi

Lezzet deyince akla ilk gelen yerlerden biridir. Kesinlikle ziyaret etmenizi tavsiye ederiz.

• Kerem

güzel bir restorant gerçekten

• Ali Göktürk Özdoğan

İş arkadaşlarımızla birlikte akşam yemeğinde Trilyeye gittik. Çok memnun kaldık, ikram ve sunum gayet iyiydi. Üst düzey bir restaurant. Lavabolarda el kremi ve eau de toilette bulunması büyük incelik. Tebrik ediyorum

• Hüseyin İsmet EKER

Trilyeye Gecen ay esimle yemeğe gittik herşeyiyle harikulâde ; Avrupai Şık Tasarım Huzurlu Atmosferiyle Lezzetler vede Sunumu Doyumsuz Tatlarla Damakda Yerini Her Daim Saklı Tutuyor .Sürreya Beyefendi ve Tüm Ekibi Kutluyorum .Saygılarımla .

• Muğla Emlak

Lezzete şayan ürünler. Ellerinize sağlık. http://www.muğlaemlak.net olarak tebrik ediyoruz

• Engin Arıkan

Trilye Restorandaki meze ve deniz ürünleri lezzetini çok az yerde gördüm. Tüm ekibi tebrik ederim.

• O. Tekin Aybaş

Kızım, Damadım ve torunlarımızla birlikte nefis bir akşam geçirdik Trilye'de. Egenin deniz lezzetlerini orada tattık. Mezeler, hele ahtapot bir harikaydı. Ayvalık'da yaşıyoruz ve Cunda adasının lokantalarını çok seviyoruz. Trilye'den biraz ders alsalar iyi olur diyorum. Sadece mezeler ve balık sunumu değil, mekan olarak da çok başarılı bulduk. Emeğinize sağlık.

• can bingöl

Süreyya Üzmez adlı yazıyı az yazmışlar. Tek cümleyle'' 0'dan 100'e nasıl gelindi''Başarıların daim olsun paşam.Seninleyiz.Saygı ve sevgilerimle.

• mehmet zeki turkmen

Trilye restauranti arkadaslarimdan duydum sureyya beyinnazik ilgisi bu saygin isletmenin onunde adeta birkoa cinargibi bereketli kazanclardiliyorum

• Kerim Öztürk

Göstermiş olduğunuz ilgi alakadan ötürü ekibimiz olarak teşekkür ederiz.

• H.Burak BÖREKCİ

Tarifi ancak gitmek ve sunumlarını tatmakla mümkün olan bu işletme aynı zamanda çalışan personel kalitesi ve ilgisiyle dahada ön plana çıkıyor. Yıllardır kendilerini yenilemesi ve kaliteden hiçbirzaman taviz vermemeleride bu işletmeyi vazgeçilmez kılmakta. Süreyya beye ve personeline böylebir işletmeyi Ankaraya kazandırdıkları için sonsuz teşekkürler.

• BURHANETTİN ÇETİNBAŞ

DENİZ ÜRÜNLERİNİ , KALİTENİN OLDUĞU MEKANDA YEMEK İSTEYENLERİN, UĞRAMASI GEREKEN BİR MEKANDIR.